STEM PROGRAMI = KREATIVNOST UČENIKA
Jeste li znali da se u mnogim istraživanjima, a o utjecaju STEM aktivnosti na STEM stavove, znanstvenu kreativnost i motiviranost učenika, ispitivala povezanost znanstvene kreativnosti i STEM aktivnosti?
Ispitivanja su provedena s učenicima šestih i sedmih razreda, te su rezultati pokazali da STEM aktivnosti poboljšavaju znanstvenu kreativnost učenika.
U skladu s time učitelji trebaju poticati i staviti naglasak na STEM aktivnosti u školskim, ali i izvanškolskim aktivnostima te započeti STEM obrazovanje u što ranijoj dobi.
Učenici koji pohađaju STEM aktivnosti ujedno su i kreativni pojedinci koji stvaraju kreativne produkte i rješenja.
ZAŠTO STEM?
U današnje vrijeme, mnoga tražena zanimanja baziraju se na obrazovanju iz područja STEM-a: robotika, automatizirano upravljanje, neuroznanost, molekularna biologija…
U isto vrijeme, područje razvoja automatizacije brzo napreduje i pomaže nam u ostvarivanju vizije budućnosti u kojoj strojevi i roboti mogu biti korisni u izvršavanju većine poslova. U nekim područjima rada, automatizacija je već uzelo maha. Kao i kod svake druge tehnološke inovacije u ljudskoj povijesti, čovjek se brzo prilagođava promjenama.
Ponosni smo sto je nas projekt Lori Ludbreg prvi takav znanstveni centar u RH u kojem će se poticati izvrsnost i kreativnost u učenicima, da svoje znanje iz STEM područja jednog dana kad odrastu primijene na dobrobit Lijepe naše i EU.
STEM edukacija potiče ove ključne vještine te priprema djecu da budu, ne samo radnici, nego kreatori poslova budućnosti:
- inovativnost
- suradnja
- kreativnost i
- kritičko mišljenje
LORI Ludbreg- na tragu obrazovanja nove generacije malih genijalaca.